1e hele dag in Sierra Leone

30 mei 2013 - Yele, Sierra Leone

Wij zijn vroeg vertokken uit het hotel om op tijd in de rij te staan om mee te kunnen met de Ferry. Omdat er niet veel auto's op kunnen moesten wij er op tijd zijn, ja we hadden plek op de Ferry. Een foto hiervan staat bij het onderdeel foto's. Hierna zijn wij vertrokken om naar een mogelijke opdrachtgever. Deze opdrachtgever heeft een aantal ananas plantages en een fabriek waar deze worden verwerkt. Momenteel heeft deze fabriek nog een aggregaat staan welke moet zorgen voor de elektriciteit tijdens het productie proces. Hier zijn zeker kansen om de energie te leveren via andere manieren dan een aggregaat.

De tocht hebben wij vervolgd en na een rit van 5 uur zijn wij aangekomen in het gebied Yele. Het eerste gedeelte van de tocht ging via asfalt wegen, het laatste gedeelte via onverharde wegen met veel kuilen. Omdat het regen seizoen deze maand is begonnen staan al deze kuilen vol met water.

Wij zijn op tijd naar bed gegaan om dat we er de voldende dag op tijd uit moesten, en er een hoop geinventariseerd moest worden.!